tisdag

Kommentera
Veckorna bokstavligen flyger förbi. Känns som det nyss var nyår och jag laddade inför det nya året. Nu sitter jag här, inne i vecka åtta och hinner knappt vakna innan det är dags att gå och lägga sig igen. Mina lediga dagar är fullspäckade, vilket ioförsig är väldigt skönt. Men på det viset så går tiden ännu snabbare. I onsdags följed jag med familjen Liljeblad till sälen för att fira hans mamma! Det var supermysigt och så himla skönt att bara åka bort och va. Vädret var lite mindre bra men vi åka skidor alla dagar iallafall, trots att vi såg max 3 meter framför oss högst upp på toppen. 
 
Idag satte jag klockan lite tidigare än vanligt på min lediga dag för att jag ska hinna med att göra lite saker innan jag åker till Eskilstunas sjukhus där min bror är inlagd. Tänkte hålla honom sällskap en stund under dagen då det måste vara fruktansvärt tråkigt att bara ligga där själv.