rappapap

Kommentera
Förra helgen som var överraskade jag och mamma min syster Emma med spa i Nyköping. (På Philips bekostnad). Det var han som gav Emma presenten men vi fick äran att följa med. Vi hade alla varsin behandling men Emma fick två eftersom det ändå var hennes dag. Det var hur skönt som helst. Jag tog avslappningsmassage men som vanligt är jag sämst på att slappna av så jag låg mest och tänkte på hur hon som masserade var, vad hon tyckte om jobbet, vad som var bäst - att massera mig eller en hårig karl bland annat... På kvällen blev det tvårätters och vin. Det var en superskön helg som kändes så himla lägligt för alla. Annars jobbade jag hela veckan och jobbade även i helgen. Hade även match i fredags, gick kalas då vi vann med 3-1 . Idag är det Emmas riktiga 30 årsdag så jag ska straxt göra mig ordning och åka ut till henne och barnen. Håller tummarna att Philip får komma hem från sjukhuset snart så de får umgås igen.
Nu ska jag slå in Emmas och mammas födelsedagspresent!