onsdag

Kommentera
Igår åkte jag ut till Julita för att umgås med min syster med barn. Benjamin blev så himla glad när jag kom, ren lycka. Som jag saknade den lille grabben. Efter lunch åkte vi till min moster och hennes man som har köpt en liten hund. En mops, svart med ynka 8 veckor på nacken. Hur söt som helst så jag blev helt fäst vid honom, lille Malte. På kvällen blev det fotbollsträning och det kändes att man varit på semester kan jag säga. Man blir seg väldigt fort när man har ett uppehåll men det var skönt att komma igång igen. På kvällen träffade jag Jessica och Haza en sväng och sa hej och hejdå eftersom Jessica åker till London idag. 
 
Idag har jag gjort lägenheten till min. Var nämligen nere på banken i morse och betalade in allt, fixade med alla papper och hade mig. Hade jag vetat att jag skulle skriva under så himla många papper hade jag tränat på min underskrift, helt klart! Men nu är det gjort iallafall och jag känner mig himla vuxen måste jag säga. Känns dock konstigt att det har dragits så mycket pengar från kontot men det är bara att spara igen så kommer det nog se bra ut snart. 
 
Efter bankmötet åkte jag till pappas jobb och lämnade en liten thailandspresent och träffade även på min syster med familj. Tänk så glad man blir av dom! När jag varit och stört pappa på jobbet tillräckligt länge träffade jag Emma. Vi tog en lunch på sköna Gertruds och pratade om våra resor som vi gjort. Det är så kul att berätta om ens resa för någon som blir lika insatt som man själv är, trots att hon inte var med. Sedan åkte vi hem till mig så hon fick se lyan. Den är dock inte klar, har all möblering kvar och massa småfix som trösklar, gardinstänger, måla fönster och blabla. Men det kommer bli himla bra!