fredag

Kommentera
Jag försöker ställa mig in på saker som kommer ske detta halvår/år men jag vet faktiskt inte om det går. Hur mycket man än försöker så kommer det ändå komma som en käftsmäll. Det känns lite om att ju längre in i detta år som går blir bara fler och fler sjuka. Varför kan inte alls bara stanna upp en stund? Jag är så himla trött på sjukdomar av alla dess slag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
 
Nu är iallafall jobbveckan över och jag har ledig helg vilket jag är tacksam för. I morgon kommer förhoppningsvis pappa förbi och hjälper mig lite innan jag ska iväg till sjukhuset och hälsa på. Det var länge sen jag var på ett sjukhus för att hälsa på någon så jag vet inte alls hur jag kommer reagera. Kommer förmodligen få en flashback. 
 
Ikväll blir det en lugn kväll med ett litet besök av Emma när hon kommer hem från Norge. Tills dess blir det slöa i soffan, gött!