6 juni

Kommentera
Idag efter jobbet var det tänkt att jag skulle åka till Jennye och välkomna henne hem till Sverige igen då hon varit i malaysia och studerat. Istället åkte jag hem och lade mig på soffan. Nyser och hostar stup i ett, jag orkar inte. Jag trodde jag skulle klara mig ganska bra från förkylningen men icke. Sitter nu och tittar på fotbollen, juventus - barcelona istället, på sveriges nationaldag och allt. Verkar som att väldigt månag festar idag, hade ju varit kul om man varit ledig. Jag är så otroligt trött på helgjobb just nu, eller jobb över huvudtaget. Är så himla sugen på att åka utomlands igen och kasta en ledighet i min personalchefs ansikte. Men först måste sommaren gå över, om det nu har tänkt att bli en sommar. 
 
På måndag ska jag ta tag i mitt liv lite grann, jag ska försöka börja laga mat igen. Är så fruktansvärt trött på mackor på kvällarna för att jag inte orkar laga något.. det här med planering. Jag ska också försöka se det roliga i saker istället för allt negativt vilket jag är ganska bra på. Det ska jag säga i en arbetsintervju, "vad är du bra på?" Mitt svar " Att se allt negativt i varenda sak som händer" .. Wohoo positiv. Som sagt, förändring. 
 
Ser iallafall fram mot nästa helg och jag ser enbart en negativ sak med det hela, att mina Emma kommer hem och jag inte kan träffa henne men det kommer vi lösa ändå på någotvis!