20150615

Kommentera
Helgen som var spenderade jag i Stockholm på summerburst. Jag och Sofie åkte upp i fredagsmorgon och mötte sedan upp Isabell och Lina där. Hade en superrolig helg med massvis av skratt. Dock på lördagskvällen/natten tyckte någon idiot att jag inte behövde min mobil längre så den blev snodd med bankkort och körkort. Är så jävla irriterad. Från att jag kom hem igår satt jag bara och försökte spärra allt. Eftersom jag alltid sätter klockan på mobilen på morgonen när jag ska till jobbet så fick jag helt enkelt starta min lilla 4a och sätta klockan på den. Så morse vaknade jag och tänkte att jag var ganska utvilad trots att jag vaknade innan klockan ringde.. Problemet var bara att jag vaknade 9.22 .. jag började jobba klockan 9. Så jag kastar mig upp, blir galen på telefonen som aldrig ringde och kastade mig sedan in i bilen och åkte till jobbet. Kom dig tio i tio, arg som fan och börjar gråta när mamma kommer och kramar mig. Jag var så arg och ledsen på allt och då när jag ser mamma går det liksom inte att hejda sig, gråten bara kommer. Besviken, arg och stressad resulterar i gråt och irritation. Nu sitter jag hemma hos mamma och försöker få tag på folksam men det är sådan jäkla kö. 34 stycken före..? skönt system. Känner mig elak då jag skulle ha träffat Emma ikväll innan hon åker till Norge men jag tror hon förstår.
 
Nu ska jag fortsätta prata med mamma om livet, världens bästa mamma!