1

Kommentera
Jag sitter och tänker på min bästa vän som befinner sig i Grekland just nu. Jag är så himla avundsjuk och hoppas verkligen att det är jättefint väder och att Agnes och hon hade det sjukt bra! Jag skulle bli så himla glad för lite sol på min lediga dag men istället regnar det som vanligt. Jag lyckas alltid pricka in regniga dagar när jag är ledig. 
 
Nu är midsommarhelgen över och den har varit lugn och skön faktiskt. Då jag jobbade hela helgen bestämde jag mig redan innan för att ha ett nyktert firande vilket jag är glad över. Det var så himla mycket folk på jobbet i lördags så det var kaos. I fredags var några tjejer hos mig och drack lite vin innan två av dem gick vidare. I lördags tog jag det bara lugnt och tittade på fotboll medan sällskapet låg bredvid och sov! haha. Idag var det egentligen meningen att jag skulle gå och ta kort till körkortet men jag har ingen riktig ork i kroppen för att ta mig ut i detta väder för att sedan försöka se glad ut på en bild. Jag får helt enkelt fixa det på onsdag eller nått. Nu ska jag försöka plocka lite i lägenheten, den måste verkligen städas!