3

Kommentera
Herregud vad tiden går fort. I tisdags när jag var ledig åkte jag, Emma, Philip, Max och Benjamin till parken zoo. Det var tänkt att vi skulle kika på alla djuren men det längsta uppehållet var vid alla karuseller. Benjamin älskade det och tvingade med oss i alla möjliga olika attraktioner. Efteråt åkte vi hem och tittade på fotbollen. Fyfan vilken lycka. Jag grät och var så glad. Sjukt vilken match. Annars har jag jobbat hela veckan som vanligt. Idag dock gick jag hem tidigare då jag är galet förkyld och ont i både hals och bröst. Jag orkar inte med förkylning, måste hinna bli frisk tills onsdag iallafall för då bär det av till Varberg. Det ska bli såå skönt att vara ledig lite från jobb ett par dagar. Det känns som sommaren just har börjat men faktum är att den är halvvägs och snart ska avslutas, hur deprimerande är inte det? Jag hoppas vi får en lång sommar för jag är inte redo för höst!