onsdag

Kommentera
Det går sakta med säkert framåt med lägenheten. Igårkväll när jag och Arvid gick till lägenheten såg jag att min bror varit i farten och lagt golvet i sovrummet. Han är guld värd som hjälper mig så mycket när jag inte kan själv. Även idag slet han så yttligare ett rum är klart, nu är det bara hallen kvar! iiih. Ska smacka på socklar och fixa lite annat sen är det bara att flytta in. Räknar med att flytta in om två helger, då ska allt vara klart som vi kan göra. Målaren kommer i februari och målar tak och tapitserar sen efter det är det mest småfix kvar. Måste måla om luckor och sånt också. Som jag längtar nu efter att få flytta in i min alldeles egna lägenhet som jag äger. Tycker fortfarande att det känns ganska sjukt att jag köpt en lägenhet. Tjat om lyan, javisst. Men det är en av få saker som blir glad av just nu så jag tänker fortsätta. Måste komma ihåg att ta för -och efterbilder bara så jag har kvar förändringen!