första februari

Kommentera
Då var ytterligare en helg över. Det går så himla fort känns det som. I fredags natt vaknade jag cirka 7gånger av världens feberfrossa. Jag kunde inte ens ligga kvar i sängen för att jag fick panik över att jag frös. Mådde jätteilla och hade helt enkelt panik. På morgonen när jag vaknade hade jag självklart feber. Eftersom vi var kort om folk på jobbet så åkte jag och jobbade och knaprade tabletter hela dagen. Fick dock gå hem tidigare då jag var helt matt i kroppen. Men efter rejält med sömn och tabletter så mådde jag mycket bättre nu i morse. Har inte velat ta tempen heller eftersom om jag får svart på vitt att jag har feber känner jag mig helt plötsligt sämre.. Så lika bra att inget veta. Kroppen har börjat visa på alla sätt den kan att jag måste sluta stressa, stressutslag, näsblod, magkatarr och ledvärk, underbart.. måste.ta.det.lugnt.
 
Denna vecka blir det full fokus på att ta ner lite saker i lägenheten för att underlätta för målaren som kommer när jag är borta. Måste även hinna hitta en resväska att packa i och sedan fixa klart allt inför resan eftersom det bara är 6 dagar kvar nu. Helt sjukt. Som jag längtar. Från att jag sitter på planet ner ska jag lägga allt annat åt sidan och bara njuta.