💕

Kommentera
Dagarna flyger förbi. Det fÄr sÄ himla fort sÄ jag vet knappt vilken dag det Àr. Jobbar och har mig för det mesta, försöker Àven fÄ skolan till en rutin. KÀnns sÄ konstigt att jag har börjat plugga lite och dessutom gÄ till en skola man en gÄng varit pÄ. Jag önskar att jag hade varit lite mer klok i skolan och lÀste de Àmnen som Àr lite viktigare Àn t.ex. körkortsteori.. pÄ riktigt, lata jÀvel. Det fÄr jag Àta upp nu nÀr jag mÄste plugga ett Àmne sÄ jag kan bli behörig till högskolan. I helgen som var hade vi lagfest för hela slanten. Herregud, vi slog till pÄ bÄde fredag och lördag dÄ vi inte hade nÄgon match. Hade jÀttekul och det var ju trevligt att det faktiskt var lite folk ute för en gÄngs skull. Kan inte riktigt minnas nÀr jag var pÄ harrys innan helgen.
 
Idag har jag varit ledig och umgĂ„tts med Emma, Benjamin och Max. Eftersom Max har fyllt 1Ă„r, helt sjukt, sĂ„ fick han sin present idag dĂ„ den segade pĂ„ posten. Jag köpte fika och satte oss vid lekparken och hade det mysigt. Underbara barn! Nu ska jag straxt försöka fĂ„ orken att laga lite mat. Återigen sĂ„ gĂ„r all energi till att hĂ„lla humöret uppe vilken resulterar i extrem trötthet ca 20.00 pĂ„ kvĂ€llen och kan sova i stort sĂ€tt hur lĂ€nge som helst. (sĂ€tter klockan).. 
 
I morgon Àr det ett sista farvÀl för Odil. Jag Àr pÄ riktigt rÀdd för morgondagen. Den kommer vara sÄ hemsk, kyrkan kommer vara för liten för alla som anmÀlt sig och alla kommer vara sÄ himla ledsna. Denna mÀnniska har verkligen gjort avtryck hos mÄnga, en sÄn underbar personlighet! SÄ himla sorgligt nÀr dessa saker hÀnder. 
 
 
Â