familjen först

Kommentera
I fredags efter jobbet gick jag hem till jessica där vi sågs några vänner på en liten "utflyttningsfest". Supertrevligt och alla andra drack shots och annat gott. Jag däremot som skulle jobba dagen efter tog det superlugnt. Herregud vad lyckliga alla blev innan vi gick ner mot harrys. Fick till och med höra av en vän att han såg mig på harrys... bara det att jag inte var där! haha. Jag undrar vem som såg ut som mig och vad "jag" hade på mig. Igår var det meningen att jag och Jessica skulle göra ett försök att ta oss till harrys. Efter ca två klunkar vin bestämde vi oss istället för att ta oss en promenad. Vi gick vår vanliga rundra och pratade skit istället. Jobbhelgen har varit kaos då precis alla har fått pengar och det är vintertider. Är helt slut så nu sitter jag i min soffa och tar mig ett glas vin och äter popcorn till en film. Härligt. I morgon är jag ledig och match på kvällen, hur jag ska orka det är frågan.. 
 
I veckan kommer det bli en liten annorlunda vecka då jag kommer spendera så mycket tid i julita som jag bara kan. Ta hand om min fina syster och hennes underbara barn medan pappa philip är inlagd på sjukhus... igen.. Jag är så trött på hans sjukdom, jag vill knäppa med mina fingrar så han blir frisk nu! Förhoppningvis kommer det bli bättre någongång. 
 
Nu ska jag försöka leta fram någon film som jag vill se innan det är läggdags!