onsdag

Kommentera
Det är redan onsdag. Det går så himla fort allting. På söndag fyller Benjamin två år. TVÅ. Det är sjukt, min lilla lillskit blir så stor fort.. Har sovit så himla dåligt inatt så det har spöregnat. Har en tendens att vakna när det smattrar på fönstret och kunde inte somna om. Var dessutom hur pigg som helst klockan fyra i morse.. Lyckades tillslut somna om iallafall och vaknade halv nio. Ringde min syster och bestämde träff på bilprovningen innan jag följer med henne hem. Idag får förhoppningsvis Philip komma hem från sjukhuset vilket skulle vara så himla skönt. Förhoppningsvis så slipper vi dessa sjukhusturer nu på ett bra tag, förutom återbesöken. Operationen gick bra så nu får vi se hur allt går. Bortsett från att jag är fruktansvärt känslig vad gäller sår, ärr och sånt så hoppas jag att detta ska gå bra att se. Inte direkt så han kommer gå runt utan tröja hemma så jag ser allt lixom. Skönt att det är gjort iallafall! 
 
Är så himla sugen på att åka utomlands nu, får se när vi lyckas pricka in ett datum som passar båda. Jag är nog lite allergisk mot kyla faktiskt!