20141023

Kommentera
Igår var jag barnvakt åt Benet. Vi var ute och lekte, besökte djuren som är på gården bredvid, lekte och hade oss. Det är så mysigt att vara barnvakt, jag älskar verkligen barn! När Emma Mex och Philip kom hem igen åkte jag och Emma till det lilla gymmet i Julita. Hon ville prova lite nu efter graviditeten och det gick bra! Sedan var det min tur att träna. Vi körde styrka, stabilitet och kondition. Phu, det är fruktansvärt jobbigt men riktigt kul! Sista gången är på onsdag och sedan är det fotbollsträningar igen som gäller. Idag har jag storstädat lägenheten och storhandlat. Bästa känslan hemma är rent och massa mat i kylen, hah! Efter att ha levt på mackor i ca 2veckor är det dags att laga lite mat igen. Dock skulle jag kunna leva på mackor då det är så himla gott med rätt pålägg men inte så värst nyttigt. Nu ska gratängen ut!