10-05

Kommentera
Vilken helg jag har haft. I fredags efter jobbet gick jag ner på stan och fikade med Jessica Erika och Tove i höstvädret. Mycket trevligt! På kvällen gick jag och Jessica hem till Elin och kalasade lite, var egentligen inte meningen att jag skulle gå ut men så blev det ändå. I går hade vi match mot serieledarna vilket var som uppgjort att förlora. Med tanke på vårat lag och att vi har varit ca fyra stycken på träningarna så kan jag säga att vi var helt okej ändå. Gick dock åt helvete för mig men det är en annan femma. Efter matchen hade vi lagfest hemma hos familjen Ekholm. Vi köra lekar och hade oss och även denna gång så vann mitt lag! Hur dom kommer på alla lekar vet jag faktiskt inte men det är riktigt kul iallafall så nu längtar vi tills årsfesten. Efter lagfesten åkte jag in till stan och hem till Emma som fyllde 20, var där en stund innan jag och Jessica gick vidare till harrys. Blev bjuden hejvilt båda två vilket resulterade i två flummiga tjejer. Så himla härlig tjej! Har haft en jättebra helg.