20141126

Kommentera
Igår var jag ute i Julita hela dagen. Busade med grabbarna och avslutade kvällen med att titta på herrarnas fotbollsträning. Jag hade själv tänkt träna men var enda tjejen så jag hoppade det och sparkade boll med benet istället. Idag klev jag upp tidigt för att åka till marieberg med Emma och Max. Känns bra att ha lite klarhet iallafall i vad jag ska köpa i julklapp till alla. Kan iallafall bocka av en två grejer! Köpte även nya lampor till lägenheten som kommer bli så fina, uj vad jag längtar nu! Det är så skönt att umgås med min syster, jag trivs verkligen med henne. Jag har alltid sett upp till henne och hon är verkligen den jag vänder mig till om det är något. En underbar och stark människa, jag älskar henne! 
 
Ikväll blir det fotboll och PH tillsammans med en burk pepparkakor!