trettonde maj

Kommentera
Jag har ont i magen, mår illa och känner mig inte alls på humör. Jag blir så ledsen av att se andra människor må dåligt och veta att man inte kan hjälpa den sjuke på någotvis mer än att finnas. Jag önskar att alla sjukdommar kunde botas genom ett piller så man slapp se sina vänner och familj ledsna. 
 
I helgen har jag jobbat precis hela tiden, har varit sjukt trött då man inte blivit van än att ha så mycket folk på jobbet. I lördags kom Jessica och Haza förbi men jag var alldeles för trött för att orka följa med dom så istället hamnade Sofie i soffan bredvid mig tillsammans med Eurovision. Kasst program förövrigt, kan inte förstå att jag satt bänkad varje år när jag var liten. I söndags efter jobbet hade vi match i Backavallen mot Värmbol. Vi vann efter ca 7 minuters tilläggstid (domarens klocka var trasig), haha. Rolig match men lyckades dock få både gult kort och kramp. Nu ska jag hänga tvätt och fixa lite innan Jessica kommer förbi. Ikväll övernattar jag i Julita igen och i morgon ska jag vara barnvakt åt min prins! 
 
Förövrigt måste jag säga att hetsen på jobbet när Tigerproverna kommer är sjuk. Folk blir som tokiga och river runt som galningar i kartonger. Själv tittade jag på dom och gick vidare, orkade inte bli som dom andra. Ändå lyckades jag få tag i en väska som jag fick för ca 200kr istället för 3000kr (ord.pris), ett par skor för 350kr istället för ca 1600kr, datorvästa för 70kr istället för ca 1800kr och även en present till Philip som "kryapådigpresent". Det är klart man blir lite lycklig av att veta skillnaden på priserna men egentligen skulle jag klara mig utan dom sakerna.. Det är bara själva grejen att det är så billigt och fina saker!