21 maj

Kommentera
Så sjuka människor jag sötet på på mitt jobb. I går stod en gubba och skrek mig rätt i ansiktet : JAG ÄR INGEN JÄVLA GUBBE! Haha, jag stod och höll mig för mun av chock och när som sedan gått iväg började jag asgarva. Svårt att förklara själva grejen men jag trodde jag skulle få en smäll av honom. Allt jag sa till honom vad " Kolla gärna uppe på herravdelningen också". Sen idag kom det in en äldre man som skulle köpa en present till sin fru. Även han alkoholist typ. Jag frågar försiktigt vilket storlek hon har och han säger: Jag önskar hon såg ut som dig men hon är större.. Öhm.. sjuk. 
 
Efter jobbet åkte jag hem till mamma. Älskar att komma hem dit och bara ta det lugnt. Dock ringde min syster så nu sitter jag här i Julita och ska spendera natten här medan hon är på sjukhuset hos Philip. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och att försöka vara stark när sin syster gråter, jo tjena. Jag gråter jag också. Sveriges sjukvård är förövrigt kasst, det är helt sjukt. Idioter! 
 
Familjen först, alltid!