17-18 maj

Kommentera
igår runt lunch åkte jag Haza Jessica och Emma till Stockholm för att se Steve Angello. Det var jättefint väder och huuur mycket folk som helst. Herregud vad alla ska samlas på samma ställe, från ca 12 år upp till jag vet inte vad. Vidriga människor finns det gott om också i en såndan där klump men man får försöka bortse från det. Jag hade iallafall himla kul, som vanligt med tjejerna, och konserten var kanon, även om jag inte riktigt lyssnar på några av artisterna och knappt kände igen någon låt. Kom hem och la mig ca halv fyra i natt/morse och kände mig verkligen som en zombie när jag gick upp för att klä på mig och åka till Läppe. Jag älskar verkligen Läppe när det är fint väder som idag. Jag och Emma tog oss en promenad till vårat gamla hus som vi bodde i när vi var små.. Herregud vilken idiot som bor där nu. Hon har låtit hela huset förfallit, tråkigt att se! 
 
Var iallafall trevligt, lite skum stämning ibland men då är det ju som det ska.. haha. Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma, färga utväxten och bara vara. Är så himla trött och känner för en riktig ensamkväll.. Kul tjej!