dagen innan midsommar

Kommentera
Idag har det varit full rulle. I morse vaknade jag av att Arvid ringde och ville komma över, sekunderna senare satt han glatt i mitt kök och pratade. När han begav sig kom Johanna över en sväng och vi tog oss en promenad till hennes syster innan vi gick hem till henne och lagade mat. Vid fyra gick hon till jobbet och jag mötte upp sofie och gjorde lite ärenden till Bråvalla. Japp, jag ska ju på festival för första gången i mitt liv. Herregud, jag vågar knappt tänka på hur jag ska klara mig i ett tält, men det ska nog gå bra! Jag är inte den som är den. Ikväll har jag varit i Baggetorp och tittat på fotboll med Julia. Det var trevligt och eftersom jag höll lite på båda lagen så vann "rätt" lag. 
 
Ikväll ger jag mig själv en fet high five och inser att jag har det så himla mycket bättre nu!