20140731

Kommentera
Herregud vad det händer konstiga, jobbiga, roliga, meningslösa och väldigt meningsfulla saker just nu. Jag jobbar hela tiden men idag är jag äntligen lite ledig. Har verkligen tagit det lugnt hittills och jag tänker fortsätta med det hela dagen. Jag är helt skakis för att jag är så trött och det har varit lite väl mycket runt om för tillfället. Imorse sov jag tills jag vaknade vilket var så himla skönt, trots då att klockan stod på nio. Jag krabblade mig upp och såg världens störta spindel i mitt kök. Efter ett rent panikanfall tog jag mig modet iallafall och smällde till fanskapet. Sedan ringde Arvid upp mig så jag åkte till hans mormor och morfar och badade i poolen, skönt! Nu sitter jag i min soffa och ska snart börja laga lite mat. Träning står på schemat ikväll och efter träningen ska jag äta med några från min avdelning, trevligt.