15 juli

Kommentera
Efter att jag varit på bråvalla så har jag fastnat för Laleh. Hon var en sån himla härlig människa på scen och fick med hela publiken. Hon verkade vara en trevlig prick helt enkelt. Alltså sitter jag nu och tittar på 1an där programmet är "allsången är din Laleh"... Japp, känner mig som en tant men jag gillar musiken. 
 
Igår bestämde jag mig för att jag måste ta tag i mig själv. Så jag åkte iväg och handlade med min bror och köpta i stort sätt bara varor som var nyckelhålsmärkt. Har även sagt till mig själv att jag måste börja träna på egen hand, inte bara med fotbollen som dessutom har uppehåll förövrigt. Detta är inte för att jag ska gå ner i vikt då jag egentligen inte har speciellt mycket att ta av, men för att må bättre och känna mig piggare så måste det ske en liten förändring. Jag vill känna mig sådär pigg igen som jag gjorde ett tag. Det krävs bara lite karaktär och kunna stå emot vissa saker. En kaka hit eller dit skiter jag i, jag skulle aldrig motstå en kaka men att trycka i sig en pizza tills man vill spy kanske inte är det optimala.