9 augusti, välkommen grabben!

Kommentera
I flera dagar har jag varit stressad och mått illa. Dels för att vi hade match igår och jag var redigt nervös inför den, men också för att Emma snart skulle föda och min mobil var ur funktion. Matchen igår gick bra, vi vann med 6-1 och efter matchen hade vi lagfest på ullevi. Åt pizza och hade oss. Sedan var det in till stan där alla gick till öltätet. Smockat med folk, fyfan! Kändes som man var mosad mellan alla människor men det var trevligt. I morse när jag startade datorn för att se om något trevligt hade hänt på facebook så ser jag att Philip har skrivit. I morse föddes en liten son så jag är nu moster för andra gången. Blödig som jag är grinade jag och storlog. Emma skickade en bild på grabben och nog syns det att det är en Lenekrantz alltid. Lycka! 
 
Nu ska jag leka med Benjamin och försöka få han att förstå att han numera kan vara en stolt storebror!