band of horses

En kommentar
Jag är så tacksam över att ha mina vänner, dom är helt klart bäst! 
 

Igår när jag åkte hem från jobbet så körde jag på en fågel!! Jag tyckte den flög lite väl vågat för att vara så liten och sen poff så kör jag på den. Jag började skratta och gråta samtidigt, haha! Vilken mes jag är. Men jag blev så chockad över att det small och fick panik när jag såg fläcken på fönstret så kommer väl säkerligen behöva köpa ny spolarvätska snart då den användes flitigt för att få bort fläcken. Idag är en ledig dag så har städat lite, tvätta, handlat mat och hunnit med att träffa Emma och Jessica en sväng. Jag och Sofie har även bokat hotell idag till Göteborg, lycka! Det kommer bli så himla roligt att vara där nere en hel helg. Nu ska jag göra klart lite i lägenheten för sen står det träning på schemat. 
 
pöss
 
1 soffan:

skriven

kommer bli så awesome duude! :D