987654321

Kommentera
Sitter nyduschad i soffan och tittar på biggest loser. Beundransvärt hur mycket dom går ner i vikt faktiskt. Mammas sambo kom in till mig på förmiddagen så vi åkte och handlade lite mat. Fick även med mig en stor spegel hem från jyst, dyrare än förväntat men jag ville ha den så jag punga snällt fram pengarna. Nu ikväll har jag varit i Julita. Vi i laget hade en liten överraskning till Steken som vi gav efter träningen. Stackarn, hans hus har brunnit ner och allt är borta så vi ville ge honom en liten gåva. Dels så bjöd vi på hans favoritmat - korv med bröd och sedan fick han lite kläder. Jag kan aldrig föreställa mig hur det är när verkligen allt som man ägt försvinner. Det är så orättvist att folk får vara med om det. Jag vet iallafall att Steken uppskattade det vi gjorde för honom och han vet att vi gärna hjälper honom om han vill det. Nu har jag satt upp gardiner i tv-rummet, blev inte alls som jag tänkt men det får duga så länge, dom var lite större än planerat.. haha. 
 
 
 
 
Det här är allt som finns kvar av hans hus..