It's not always easy, but somehow our love stays strong

Kommentera
I lördags blev det utgång med ett par fina tjejer. Sa även hejdå till Malin som flyttar till Falun för att plugga. Jag önskar också jag visste vad jag ville göra. Jag hade iallafall väldigt kul! Igår åkte jag hem till Arvid och kollade på hand fotbollsmatch, dock spelade inte han då han är avstängd i två matcher, bra jobbat.. Hur som helst så började det tokåska och spöregna. Var länge sen jag såg att det regna så mycket och åskan var så nära. Usch, hatar detta väder! Efter att matchen väl var avslutad åkte vi hem till mig och hade en filmkväll med grönsaker och dipp. Klev upp ganska tidigt idag på grund av att jag kände mig tvungen att städa. Såg hemskt ut här i lägenheten så nu är det skinande rent, nästan iallafall. Ikväll har mitt lag fotbollsmatch så ska ner och kika på backavallen, ja vill också spela.. sämst.