måndag

Kommentera

oh fifan vad min morgon sög! Jag hade satt klockan på 06.30, jag var ganska pigg och tänkte " jag kan ligga och vila lite" . Men hade jag tänkt efter ett steg längre hade jag vetat vad jag väntade mig.. Jag vaknade nästa gång 07.05, min buss går 07.30 och jag måste gå 07.22 . Stressad tjej? Skapligt, jag slängde på mig kläderna men insåg att klockan gick alldeles för fort. Sprang in till mammas sovrum och bad henne köra mig till station. Jag hann till bussen i tid vilket jag inte trodde jag skulle. Skoldagen var ganska långsam. Gick till polisen och skulle fixa ett pass men när jag kommer fram säger polisen: men du.. du är inte 18. första tanken som slog mig; " nehe? är jag inte, shit då har jag missat något." Arg som jag blev gick jag ut från polishuset med en lapp som mamma och pappa ska skriva på. Jag hatar 18års gränser!

Efter skolan åkte jag och Johanna hem till Emelie för att fira henne i efterskott eftersom hon fyllde 18 i fredags, den lyckosten. Vi åt glass och pratade, very nice. Nu är jag hemma och väntar på att grillen ska bli klar, mums!

pussochkram.