25mars

Kommentera
ojojoj, dessa två lediga dagar som jag har haft har varit väldigt bra! Igår började jag dagen med att städa lite innan jag blev upphämtad av Arvid. Vi åkte upp till rusta för att leta efter lite saker men då dom gör om hela affären sög den. Jag köpte tassar och en ljusslinga, det var allt. Sedan blev det en tripp till willys så jag kunde handal lite. Har inte handlat mat sen jag kom hem från Thailand så jag kände att det var dags. På eftermiddagen bjöd jag pappa på köttfärsås och spaghetti och sedan hjälpte han mig i lägenheten. Bytta alla lampknappar och eluttag så istället för att ha dassiga gula är det istället nya vita. På kvällen blev det lite vin, det tyckte jag att jag var värd. 
 
Idag gick jag och luncha med Jessica på sulle. Vi tog oss varsin cesarsallad, jättegod! Sedan gick vi ner på stan och kikade i affärer. Hittade en matta från hemtex som jag köpte med mig hem som nu pryder mitt golv i sovrummet. Efter en stund tröttnade vi så vi gick hem till mig innan Haza kom och hämtade upp oss. Det var så skönt att träffa dom idag, jag behövde det! 
 
I morgon är det jobb igen. Känns ganska segt då jag jobbar helgen också men på söndag vrider vi klockan till sommartid så då blir det iallafall ännu ljusare ute, det är ju trevligt. Nu ska jag se på tv en stund innan jag ska sova. Det blir tidigt i säng ikväll kan jag lova!