shake it

Kommentera

Sov tolv timmar inatt ändå gick jag och la mig direkt i soffan när jag klev upp av trötthet. Mår illa för jag är så trött hela tiden. Jag förstår inte. Jag vill bara få ett slut på det hela. Om tio dagar är det begravning. Vet inte riktigt hur jag ställer mig in på det. Har fortfarande inte riktigt förstått vad som hänt då jag här om dagen räknade upp honom hemma hos min moster när vi kollade vilka som skulla ha kaffe. Det är så himla mycket tankar och känslor i mitt liv för tillfället, jag kan inte riktigt hantera det. Jag blir irriterad så fort det inte går som det ska, eller bara som nu. Jag är irriterad på att jag inte har orken att göra något. Jag ser allt som behövs göras i lägenheten men orken finns inte där. Jag funderar på om jag ska orka ta på mig och gå en promenad så jag kommer ut åtminstone. Skulle egentligen behöva handla hem mat också men det får bli en annan dag. Nej usch, livet alltså. För mycket skit på en och samma gång. 
 
Nu ska jag ta mig i kragen och byta om, dra fram dammsugaren och sedan ta en liten promenad. Det är dagens mission, good luck.