break your heart right back

Kommentera
En otroligt skön känsla i morgon när jag vaknade och visste att jag var ledig. Låg kvar lite extra bara för att jag kunde. Gick sedan upp och dammsög hela lägenheten och plockade undan lite grejer i sovrummet innan jag mötte upp Arvid på stan. Vi tog oss en lunch på P&L men det var inte någon höjdare faktiskt. Nåja, vi åt klart iallafall innan vi tog oss en liten snabbrunda på stan. Gick in på gottoteket (stavning?!) och köpte AKOkola. Dom är ju så himla goda! Jag tog den med chocklad och arvid tog mint. Efter att han ätit en sa han, jahapp, dom var ju inget speciellt. vill du ha dom? Så satt man med två påsar helt plötligt. Tjockis.. Nu sitter jag och laddar upp för match ikväll mot bissarna. Känner mig inte speciellt supertaggad men det är bara att gilla läget.