tisdag

Kommentera
Igår kväll ringde Jessica och Ali och frågade om jag skulle med på bio i Norrköping. Javisst tänkte jag och klädde på mig och gick ut. Vi såg någon "Dracula"film, helt okej. Man behövde inte tänka på mycket, den var enkelt helt enkelt. Efter bion åkte vi till Max innan vi åkte hem. I morse ringde mäklaren och pratade lite och frågade om han väckte mig. Jag svarade, nejdå det är ingen fara, jag håller på att bli förkyld bara. Mäklaren: HAHAH, oj förlåt. jag skrattar inte för att du håller på att bli förkyld utan att jag verkligen trodde att du sov. Happ, lättroad helt enkelt. Likaså när mamma ringde sa hon samma sak. "Förlåt, väckte jag dig?". Nej, jag bor själv och har ingen att prata med på morgonen.. haha. Efter lunch gick jag hem till Arvid och fikade. Jag kan verkligen vika mig av skratt när jag är med honom. Vi har fruktansvärt kul och jag är så glad att han varit min vän i drygt sju år. Som han stöttat och hjälpt mig under dessa år!