20130228

Kommentera
Jag blir näsan lite generad när jag tänker på min dröm inatt. vafan lixom?! Man kan tydligen drömma vad som helst, hahah! Skäms ju. Är dödstrött i hela kroppen ikväll, har jobbat 9-19 och har haft att göra precis hela dagen. phuu. Nu sitter jag och tittar på Sofias änglar. Trodde mitt lätta för att gråta hade försvunnit med ack så fel jag hade. Sorligt. Det är sjukt så bra man har det egentligen! Sitter och väntar på empa för tillfället. Hon ska hämta upp mig och sedan far vi till steph, som vanligt på torsdagar, typ. Mysigt iallafall! I morgon står tvätt och städ på schemat. Måste få klart saker innan tisdag för efter tisdag kommer allt ta sååå mycket längre tid än normalt. Jag längtar tills allt är klart men jag har börjat bli lite nervös nu, jag gillar verkligen inte sjukhus. Det ger mig dåliga minnen och jag kopplar bara dåliga saker till sjukhus. Jaja, nu ska jag fortsätta titta på tv och snyfta lite!