shine

Kommentera
Jag vet inte riktigt om jag förstått detta än. Om ca 7 veckor blir jag moster till förmodligen jordens sötaste unge. Träffade min syster igår och trodde knappt mina ögon. Har inte sett henne på länge så magen har växt i världens fart sen sist. Var tvungen att känna på den men jag fattade inte vart jag skulle känna för att träffa bebisen. Vi tittade på lite kläder som man eventuellt kan köpa när han/hon kommer ut. Ingen ide att köpa på sig massa saker då man inte vet hur stor bebisen är och vilket kön den har. Hur som helst så kommer jag skämma bort barnet till tusen. I morse klev jag upp snuskigt tidigt. Halv sju ringde klockan då jag skulle lämna nycklar till min bror. Somnade om på en gång trots att jag egentligen skulle upp och tvätta. Men vid åtta var jag uppe och grejade, duktig tjej. Däckade dock i sängen igen och vaknade av att emelie skickade sms.. Japp, jag är en trött människa. Ikväll kom pappa förbi och bjöd mig på mat, nice. Åkte hem hit och drack lite kaffe efter maten, det var allt jag hade att säga om det.. Nu ska jag snart hoppa i sängen för i morgon är det jobb igen och på kvällen ska jag på vinkväll hemma hos Jessica.