123456

Kommentera
Jag älskar detta väder som är just nu. Dock suger det en aning att bo i en lägenhet utan balle så att sola blir inte att tänka på. Min dag har varit mycket bra faktiskt. På sjukhuset gick det fort och bra, väldigt skönt! Sedan åkte jag och Arne ner på stan och tog oss en fika och kikade runt lite. Runt lunch träffade jag Jessica. Vi satte oss i sjukhusparken och pratade innan jag va tvungen att gå hem och tvätta. På eftermiddagen gick jag och fikade med Arvid, Zlatan och Walle. Trevligt men förbaskat varmt i solen! Nu sitter jag hemma hos min bror och väntar på mat. Vi ska grilla, sweet! Jag älskar grillat, spelar ingen roll vad man grillar, allt blir godare. I morgon ska jag ut och sola lite med Emelie och Jessica om jag hinner. Ska nämligen till Vingåker och fira världens bästa mamma på födelsedagen. Nu ska jag jag leka mästerkock!