20111130

Kommentera
Klev upp ganska tidigt idag. Tänkte nämligen att ja skulle komma iväg skapligt till Katrineholm och träffa Arvid. Vid 11 tog jag bussen in och vi gick på en gång och tog oss en liten fika. Satt och pratade om lite smått och gott innan vi gick för att leta lite julklappar. Köpte inget och fick ingen idé heller på vad ja kunde köpa.. Jag hatar jul som sagt, vet aldrig vad jag ska köpa och sen är det bara en allmänt jobbig dag. Gick till resia idag också så i morgon bokar jag. Var bara tvungen att chcka av med mamma lite om hur jag skulle göra. Har nämligen två alternativ, antingen byta flyg i Alicante eller åka ett direktflyg men som kostar lite mer. Menmen, nu har jag bestämt mig för direktflyget. Tror hon på resia skrämde upp mig lite. haha. Ska bli så skönt och komma iväg, det blir mellan den 13dec till den 22 dec. Spännande att hänga med spanjorer hela dagarna. Annars då, har omsjuknat tror jag. Känner mig hängrig och allt sånt som hör till, tror dock det är ett tecken på förfriskning. Imorgon hoppas jag på att må superduper för jag vill ut och springa och träffa min kusin!

Första december i morgon redan, ca 7 plusgrader och Johannas födelsedag! Helt sickt vad tiden går!
Ha det bra för det tänker jag ha!