puss och kram och nyp i stjärten

En kommentar
Har precis gjort kaffe, nu ska jag bli pigg! Jag måste sluta lata mig. Varje gång jag väl bestämt mig för att plugga hamnar jag framför facebook. Det är hemskt att man blivit beroende. Det första jag gör när jag sätter mig vid en dator är att kolla facebook. Jag ser hur folk sitter på jobbet, dom har en kvarts rast och istället för att värma maten sätter dom sig med sin mobil och går in på facebook. Är inte det ganska läskigt hur alla har blivit beroende? Nej usch, facebook har förstört för mig. Det jag egentligen borde göra hamnar under "kolla facebook" på listan. ( om det nu fanns en sån lista). Det är hemskt att erkänna med så är det. Dock vet jag personer som sitter flerdubbelt så mycket på facebook som jag gör, det är läskigt. Jag som tycker jag sitter mycket. Jaja, kul att veta blabla.

Nu ska jag försöka få något gjort för i morgon övernattar jag i norrköping! :)
 
1 sofiebredell:

skriven

intressantaste inlägget ;) haha