Escape the fate - something

Kommentera

idag har det varit en riktigt lat dag. Förut när jag tänkte äta något
så orkade jag inte laga mat, utan jag värme det mamma och emma åt
igår, smakade förövrigt inte som jag ville. Sen skulle jag egentligen gå ner
till outletten, men tog bussen. Och när jag kom till John, istället för att hjälpa
till att plocka fram och bort saker så satt jag på en stol och tittade på. LAT var
ordet. Även om jag är lat så har jag varit duktig med. Jag har pluggat lite
samhällskunskap och även skrivit 2 a4 till provet på tisdag, och det är bara lördag
idag? Har nog aldrig börjat så tidigt att plugga till något. Framsteg. Sitter just nu och lyssnar
på lite musik, men jag tror faktiskt att jag ska gå ner och titta på film med mamma:
Tomten är far till alla barn. Det är en sjuk film, men den är kul.

hejdå :)