2015/2016

En kommentar
Ett nytt år. Redan inne på den 3 januari. År 2015 var ett av dom sämsta åren på väldigt länge. Det var allt för mycket sjukdomar som kom till min familj och släkt och tre av dom gick bort. När jag kommer tänka på år 2015 kommer jag mest se sorg, begravningar, ledsamhet men en sån fantastisk gemenskap. Jag är så himla glad att min familj är så nära varandra och kunnat stötta varandra detta år. Det har vi alla behövt. Det fanns självklart bra dagar också. Bra resor och sysselsättning som fick mig på andra tankar. Framförallt så träffade jag en otroligt bra människa i somras som än i dag finns vid min sida. Tänk att det som bara var tänkt som en kompispromenad slutade såhär. Jag känner mig för en gångs skull så himla glad. Att ha träffat någon som skulle bli en bästa vän och även en pojkvän. 

 

 
Jag har svårt att tro att detta år kommer bli sämre än det som var. Det har åtminstone börjat så mycket bättre än förra året. Jag ser faktiskt fram emot tiden som kommer. Ångesten kommer kanske inte försvinna helt men jag är så glad att den sakta men säkert börjar försvinna iväg. I morgon är första jobbdagen detta år men jag börjar med en rejäl mjukstart. Är nämligen ledig i tre dagar sen igen. Nu ska jag städa bort julen och sedan gå till mitt andra hem! 
 
puss! 
 

 

 
1 Soffan:

skriven

Blir så glad att läsa att du börjar må bättre, du är värd de bästa! <3