england

Kommentera
Tisdagen förra veckan åkte jag och Jessica till England och hälsade på Stephanie, äntligen. Det har verkligen dröjt denn gång. När vi kom dit gick vi direkt och gjorde våra naglar, till och med jag.. Måste ändå erkänna att man känner sig kvinnligare med längre naglar som jag har nu, mycket fint! Hela veckan gick så himla fort. Vi var ute och åt, festade, träffade Stephanies kompisar, latade oss, shoppade men framförallt, vi var i Bedford och träffade deras farmor. Det är något jag är glad att jag följde med på. Nu har jag äntligen fått sett var dom växte upp, vem farmor faktiskt är och även träffat Jason och deras halvbröder. När jag tänker på england tänker jag på oxford, picadilly och massvis med folk. Detta var så annorlunda. Det var lugnt, inte speciellt mycket folk och väldigt fint. I tisdags bar det av hem igen, planet landade tio i tolv på förmiddagen så då åkte jag och mamma och släppte av Jessica innan vi fortsatte till sjukhuset i Eskilstuna. Dagen jag har fruktat ett tag var kommen och nu är det äntligen gjort. Detta vill jag inte behöva göra om igen kan jag lova men det är så skönt att det är gjort. Ca två timmar efter denna lilla operation blev jag dock väldigt dålig. Fick världens feberfrossa och trodde jag skulle frysa ihjäl, trots massa tända ljus, två täcken och varma kläder. Hela gårdagen var likadan. Feber och inte alls någe vidare. I morse däremot vaknade jag feberfri vilket känns så skönt. Är fortfarande väldigt matt i kroppen men känner att det är på väg åt rätt håll iallafall. Nu ska jag försöka plugga lite och sedan slå på en film!