för vi levde varenda minut

Kommentera
Hej kära ni. 
Förra torsdagen tappade jag min mobil i asfalten så tusen sprickor uppstod. Jag kände mest att "det var ju typiskt" medan mina vänner blev glada. De tyckte nämligen att nu var det minsann dags att köpa ny. Sagt och gjort. Idag ringde jag till comviq och beställde mig en ny telefon som nu ligger och väntar på att jag ska hämta ut den. Ska bege mig ner alldeles straxt. Jag har lyckats hålla min kära ihpone 4 helt fri från repor och den sår faktiskt inte alls sliten ut. nu däremot, haha.. Djupa sprickor men jag ser på ena sidan av skärmen iallafall. 
 
Annars då, jo jag har jobbat och spelat match, varit barnvakt och träffat vänner. Det har varit skönt faktiskt. I morgon är det dags för jobb igen men det ska nog gå bra, är ledig på måndag en sväng så jag får helt enkelt hålla ut. Jag var på cellprovstagning idag också, först tänkte jag inte skriva ut det men sen tänkte jag "vafan, alla som blir 23 får göra det och alla Bör göra det! " En sådan liten sak som kan rädda. Det är verkligen något jag uppmanar alla tjejer att göra även om det är obehagligt. Nu ska jag snart bege mig till vingåker och träffa Elin och Sofie. Vi ska äta middag tillsammans och bara umgås. Skönt tycker jag. Får se om jag övernattar i vingåker hos mamma eller om jag tar röda blixten hem igen.