long gone and moved on

En kommentar
Min och Sofies trip började i torsdags morgon. Jag hämtade upp henne straxt efter halv 10. Vi kom fram till ett soligt Varberg men ett stormigt sådant. Herregud vad det blåste när vi inte var inne stan. På kvällen gick vi ut på Oscars nightclub. Eftersom det var en torsdag så var det inte fullt så mycket folk som vi förvändade oss. Åldersgränsen 23 och jag vet inte om dom som var där kände sig som 23 för jag kan lova att de definitivt inte var i närheten av det. De flesta var nog snarere runt 40. Men det var iallafall helt okej kväll. Dagen efter ville vi till stranden och sola lite men vi gick och gick och allt vi hittade var nudiststränder?! Jag trodde inte folk tog det så seriöst men ack så fel jag hade. Där låg det nakna kvinnor överallt! Eftersom både jag och Sofie kände att det blev lite väl naket så hittade vi lä lite längre bort som vi slog oss ner vid. På eftermiddagen valde vi att åka vidare till Tylösand. Dit borde alla åka någongång, det är så himla fint. Stranden är ca 7 km lång och vattnet är så fint. Dock blåste det en heldel där också men klart mycket mindre än i Varberg. 
 
I Tylösand var det Leif lounge som gällde på kvällarna. Sjukt kul ställe och de spelade hur bra musik som helst. Inte house som alla andra klubbar gör utan här var det musik som alla verkligen kan. Det blir en sån himla mycket bättre stämning då! Det var så himla skönt att vara där, att sitta på stranden och lyssna på havet. Inte ha några måsten utan bara vara. Nu är jag hemma och önskar att jag kunde åka iväg snart igen. Jag och Sofie är ett dreamteam när vi är iväg på dessa turer, alla borde ha en Sofie i sina liv! Hon är underbar och allt hon gör och offrar för att andra ska må bra. ❤️
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Åh vad gullig du är, fick en tår i ögat. Så glad att jag fått haft dig vid min sida så länge jag kan minnas. ❤️❤️