4

En kommentar
Vilken kväll! Mitt i allt funderande över livet får jag ett samtal från en okänd person, (han känner min pappa), som bara helt plötsligt vräker ur sig en jäkla massa info om hur jag ska rädda min höst lite grann. Vilken människa! Det gav mig hopp om både hösten och mänskigheten! TACK! 
 
Annars idag efter jobbet har jag tvättat lite och börjat lägga fram saker till min och Sofies lilla tripp, en tripp vi gör varje år med olika destinationer i Sverige. Sverige är verkligen fint på sommaren så jag hoppas att solen tittar fram dessa dagar! Ska bli så himla skönt att komma bort lite från jobb och allt, bara få umgås med min bästa vän och göra sjuka saker som bara vi gör. Det är inte klokt vad vi hittar på när vi umgås, precis som vi gjort i hela våra liv. Haha, Vissa kvällar kan jag brista ut i skratt för alla olika saker vi har gjort. Det "tråkiga" är att det är så himla internt så det går inte ens att återberätta. 
 
Nu ska jag fortsätta plocka fram grejer så jag kan få ta kväll någongång! 
 
1 soffan:

skriven

hahahaaha, åh vad jag är laddad, helt galet!!