p.u.n.k.t

Kommentera
"One day you'll leave this world behind
So live a life you will remember."
 
 
Dagarna flyger verkligen förbi. Har jobbat hela veckan och det har gått bra. Det är dock jobbigt att inte kunna speciellt mycket när man är van att kunna allt. Alla dessa storlekar, modeller, tyger och varor. Det är kul att utmana sig lite och jag känner att jag behöver det. Behöver dessutom andra arbetskamrater mot vad jag haft innan. Saknar dock att jobba med mina tjejer, Julia Elin och Emina. Tur vi finns under samma tak iallafall. Man blir som en liten familj. Nu är det iallafall ledig helg och lägenheten står i fokus. Imorgon ska jag inhandla nästan allt till köket, läskigt men kul. Jag har en bild i huvudet hur det kommer se ut så jag hoppas att det kommer bli så, åtminstone i närheten av den bilden. Nu blir det tv och kanske en film innan jag ska sova.