januari

Kommentera
Igår efter jobbet åkte jag hem till Sofie. Känns som en evighet sen jag träffade henne. Känns som det är full rulle hela tiden. Hinner knappt komma hem innan jag ska iväg igen. Det var iallafall kul att träffa henne, som vanligt. Jag tror att mestadels av tiden sitter vi och skrattar åt knäppa saker som antligen händer, har hänt eller saker vi säger. haha! Idag efter jobbet träffade jag Amanda, en tjej jag inte känt speciellt länge men funkar väldigt bra med. Vi satt nästan 2 och en halv timme och pratade om allt som hänt sen sist vi sågs. Sjukt hur mycket som faktiskt hinner hända på så kort tid ändå. Nu har jag iallafall landat hemma i soffan med en värmekudde. Stressen tar kål på mig för tillfället. Allt nytt att lära sig på jobbet för att sedan komma hem och fixa med lägenheten. Då golvet jag valt skulle få på FEMTONTUSEN (aldrig i hela mitt jävla liv att jag lägger det i en lägenhet) så måste jag kolla på ett nytt.. På lördag bär det av så jag kan köpa allt till köket. Bänkskiva, golv, kakel och allt där till. Det känns lite som när man tankar och ser pengarna rulla iväg, det är typ detsamma nu. Herregud vad det kostar att göra om, för lite trä liksom.. usch.