hjärta

Kommentera
Det var så himla länge sen jag kände mig såhär. Idag har det varit en bra dag rakt igenom. Har känt mig glad i stort sätt hela dagen och mer peppad på vad som komma skall. Jag hoppas så innerligt att jag kommer ha en likadan dag i morgon. Det går inte riktigt att beskriva detta men jag håller alla tummar och tår som går för att detta är ett tecken på att det går åt rätt håll. 
 
Idag tog jag en liten sovmorgon innan jag hoppade in i duschen. Sedan kom Arvid förbi och hängde i soffan och pratade skit. Efter ett tag tröttnade vi så vi tog bilen och hämtade upp Anton och behav oss till Vingåker för att äta lunch innan vi åkte hem igen och slog på en film. Nu sitter jag och tittar på Robinson, min syster vet nämligen en tjej som är med så tänkte kika lite på hur hon sköter sig. 
 
Dagen har som sagt varit bra, jag har dock samma känsla i kroppen som tidigare men på något vis så känns det okej idag. Nu ska jag se på tv innan jag ska sova lite!