till dom som bryr sig

En kommentar
Jag började min förmiddag men ett skypesamtal med Sofie. Vi berättade om allt som händer och har hänt eftersom sist vi skypade va det något fel på comviq så internet fungerade inget vidare vilket resulterade i ett extremt hackigt samtal. Efter att jag pratade med henne åkte jag ut till Julita. Fick lite information om hur läget ser ut och helvete alltså.. jag är så himla less och trött på alla dessa sjukdomar. Jag blir så himla ledsen av allt när man bara ser hur allt går utför.. Mitt i allt fick jag ett spännande samtal smo fick mig att bli fruktansvärt nervös med ändå himla glad. Annars idag har jag bara lekt med Benjamin. Han har fått något knäpp så han kallar mig vissa stunder för moster, ullan (jullan) eller Linnéa. Grabben kan allas mellannamn i familjen! Super impad. Nu ska jag landa i soffan och invänta Jessica! 
 
1 soffan:

skriven

hörru du tjejen som alltid skriver A men aldrig B, du vet att dina läsare blir nyfikna ju!