tiden går alltid för fort för dom som har bråttom!

Kommentera
Tiden går så himla fort. Det känns som att jag inte riktigt hinner med allt. Jag är stressad över att det snart är jul, 31 dagar för att vara exakt. Jag har köpt en julklapp till Benjamin, det är allt. Jag är stressad över att hinna få upp alla julsaker innan dom ska ner igen innan London. Jag är stressad för att jag åker till London och måste hinna packa allt innan dess. Ska däremot bli så himla kul att åka dit igen. I morgon fyller mina bästisar år, hurraa! Direkt efter jobbet ska jag hem till Jessica och fira henne! Om drygt en vecka kommer Stephanie hem på visit, som jag längtar efter henne! Nu ska jag snart gå och lägga mig då jag är konstant trött, minns inte ens när jag såg solen sist. Lever i ständigt mörker känns det som, haha. 
 
 
natti