känna är att leva

En kommentar
Igår blev det lite ändrade planer. Jag var hemma hos Amanda istället för Arvid och det var jättetrevligt. Vi var Amanda, hennes syster Vickan, Matilda, Martin, Richard och någon mer. Namnet var oklart! Väl ute på Harrys träffade vi fler julitaspelare så vi hängde med dom. Supertrevligt men kvällen gick så himla fort! Helt plötsligt stängde Harrys så då var det bara att knalla hemåt. Nu sitter jag i soffan och har just pratat i telefon med Arvid om kvällens bravader. Vi låg dock och gäspade "i kör" med varandra i luren så vi får göra ett bättre försök senare eller i morgon. haha! Snart kommer min pappa och han fru hit, dom ska hjälpa mig lite att kolla på olika räntor bland annat. Jag är så himla glad att jag fått en relation med min pappa igen. Här om dagen pratade vi i telefon i över en timme om allt möjligt. Från att ha pratat med varandra varannan månad till att nu prata nästan varje dag, helt sjukt! Konstig men bra känsla. 
 
1 soffan:

skriven

åh, vad glad jag blir att läsa det om din pappa <3