9december

Kommentera
Herregud vad konstiga människor det finns! Man slutar aldrig chockeras över vad vissa tar sig till! Jobbhelgen är över så idag passade jag på att göra massa ärenden då jag inte kommer hinna det resten av veckan på grund av att jag är helt fullbokad med saker! Var nere på stan och virrade i hopp om att hitta en sista grej till julklappen som ska ges bort i morgon. Har nämligen julklappsbyte med avdelningen på jobbet. Försökte även hitta en inflyttningspresent till Amanda men hittade inget som kändes bra. Det slutade med att jag gick hem till Stephanie och umgicks med henne eftersom hon flög hem idag. Kändes dock inte så jobbigt att säga hejdå då jag ser henne om två veckor igen, wiie. Annars ikväll har jag varit ute hos Emma och Philip med barnen, åt lite där innan jag åkte till träningen. Haha Benjamin började gråta när jag sa att jag skulle åka hem sen efter ett tag kom han småspringandes och gav mig en kram. Underbara unge alltså! Min vanliga tur visade sig på träningen ikväll. Killen som skjuter hårdast i herrlaget lyckades självklart skjuta bollen i bakhuvudet på mig, sköööönt. Världens värk och lite smått illamående. Kompenserade med att äta massa tacos framför tvn ikväll så jag mår lite mer illa!