tisdagen den 5 augusti

Kommentera
För några dagar sen stendog min mobil. Vägrade starta trots att jag hade nästan fullt batteri. Efter lite googlande så hittade jag en lösning och den startade. Sen igår bytte jag abonnemang och kommer på att mobilen är låst i telia. Och bara för att jävlas så måste man åka till en telia butik och låsa upp den, inte som med comviq då man får en kod och sen är det klart. Så idag satte jag mig i bilen med mamma och Arne och åkte till Eskilstuna. Efter mycket letande efter en jävla teliabutik så hittade vi den och fixade mobilen. Bara det att nu tar det ett par dagar innan den är upplåst och kan användas.. gaaaah. 
 
Det är läskigt hur beroende man faktiskt är av sin telefon. Jag kan verkligen inte höra av mig till någon om jag inte startar datorn vilket innebär att jag inte kan panikringa om det skulle hända något i lägenheten igen, eller få reda på om min syster ska föda vilket i sin tur betyder att jag inte kan åka ut och vara barnvakt... Jag hoppas verkligen den kommer igång snart. 
 
Efter Eskilstuna kom och hem till lägenheten, somnade i soffan av trötthet innan jag gick över till Haza. Vi gick ner och tittade på kkjoggen och insåg att vi kanske borde ställa upp. Blir en fundering till nästa år om jag ens hunnit träna tills det, tänker inte komma långt bak! Känns som jag inte sovit bra på hur länge som helst, vet väl varför också med det är störande. Bara för det ska jag sova nu, vara skittråkigt och inte träffa Jessica och Haza i öltältet utan istället bädda ner mig och hoppas att morgondagen går bättre än idag!